Seminari

  1. Događaji
  2. Seminari

Navigacija pogleda

Događaj navigacija pogleda

Danas

Dvodnevni trening: Voditelj prodaje (Sales Manager)

Hotel Admiral Ul. Maršala Tita 139, Opatija

Dvodnevni trening za sve one koji žele iz prve ruke otkriti kako postići prodajne ciljeve uz pomicanje vlastitih granica te uz motiviranost i posvećenost doći do povećanja prodaje – za voditelje prodaje koji će unaprijediti svoje vještine i ostvariti izvanredne rezultate - kroz najnovije trendove, vještine pregovaranja, inovativne taktike i aktivno sudjelovanje.

Obračun plaća izaslanih radnika – zakonska regulativa i praksa

The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

Kod upućivanja (izasalanja) radnika u inozemstvo, potrebno je pridržavati se nacionalnih propisa zemalja u koje se radnici upućuju, kao i propisa Europske unije, dok je kod obračuna plaća za izaslane radnika važno poznavanje poreznih pravila te treba voditi računa o tome na koji će način radnik ostvarivati svoja prava iz socijalnih osiguranja i plaćanja poreza na dohodak.

125,00 EUR

Izmjene Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi – ostvarivanje prava i nove obveze

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Prava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika zaposlenih u upravnim odjelima i stručnim službama (upravna tijela) jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave uređeni su Zakonom o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, a čije su izmjene zakona izglasane u Hrvatskom saboru.

137,50 EUR

Digitalni marketing i korištenje umjetne inteligencije (AI)

The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

Želite li podići svoje digitalne marketinške kampanje na višu razinu, odnosno privući nove kupce i povećati prodaju uz pomoć digitalnog oglašavanja? Trendovi korištenja umjetne inteligencije (engl. Artificial Intelligence, AI) sve su prisutniji i šire se u razne poslovne svrhe, a umjetna inteligencija i dalje će imati ključnu ulogu u digitalnom svijetu.

137,50 EUR

Arhiviranje kadrovske dokumentacije – pravni aspekt i rokovi čuvanja

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Za kadrovsku administraciju odgovoran je odjel za pravne i kadrovske poslove/odjel ljudskih resursa, koji brine o administraciji podataka i pravnoj usklađenosti, a vodi brigu o prikupljanju dokumentacije vezane za radni odnos, urednom vođenju i arhiviranju dosjea zaposlenika, prijavi i odjavi zaposlenika, organizaciji arhive na razini tvrtke i druge poslove. Složen i dinamičan posao koji obvezuje na odgovornost o tajnosti podataka iz djelokruga rada, a to je posebno važno jer kadrovski podaci sadrže osobne podatke, odnosno i osjetljive osobne podatke zaposlenika.

150,00 €

Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži – pregled obveza i način prijave u Registar proizvođača s proširenom odgovornosti

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Pravilnikom o ambalaži i otpadnoj ambalaži se, između ostalog, propisuju postupci za ispunjenje ciljeva oporabe otpadne ambalaže, uvjeti gospodarenja ambalažom i otpadnom ambalažom, zahtjevi u pogledu sakupljanja, skladištenja i obrade otpadne ambalaže, zahtjevi u proizvodnji, stavljanju na tržište i uporabi ambalaže, način i uvjeti označavanja ambalaže, obveza vođenja evidencije i dostave izvješća, obveze i način ispunjavanja obveza proizvođača proizvoda pakiranih u ambalažu te posjednika otpadne ambalaže.

137,50 €

Službena putovanja u zemlji i inozemstvu

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Putni nalozi, odnosno iznosi neoporezivih dnevnica su neizostavni predmet poreznog nadzora, a pravilna evidencija putnih naloga učestala je problematika kod poslodavaca. Porezni propisi poslodavcima određuju uvjete pod kojima se dnevnice i drugi troškovi nastali na službenom putu mogu isplatiti neoporezivo. Dnevnica se može isplaćivati neoporezivo do 200,00 kn samo radnicima za službena putovanja u tuzemstvu (u zemlji), koje traje više od 12 sati dnevno. Isti je iznos za dnevnice za rad na terenu u tuzemstvu.

150,00 €

Zaštita na radu – inspekcijski nadzor i obveze poslodavca

Hotel Central

U području zaštite na radu inspektori rada nadziru primjenu zakona i drugih propisa kojima se uređuju odnosi između poslodavca i radnika u području zaštite na radu. Posebno se nadzire primjena propisa koji se odnose na zaštićene kategorije radnika (maloljetnike, žene, trudnice, rodilje i druge), kao i prema osobama koje nisu u radnom odnosu (volonteri, učenici, studenti, korisnici usluga – osobe koje dolaze u prostorije i prostore poslodavca).

145,00 €

Boravak i rad stranaca u RH – izmjene Zakona o strancima

Hotel Park Hatzeov perivoj 3, Split

Upoznajte se na vrijeme s najvažnijim promjenama Zakona o strancima koje se tiču poslodavaca i novim odredbama koje reguliraju boravak i rad stranaca u RH, kao i o zapošljavanju stranih državljana (koja su prava i obveze poslodavaca i radnika).

150,00 €

Timski rad – kako izgraditi različite timove

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Rad u timu ponekad zna biti kompleksan i zahtijeva od voditelja tima ili nadređene osobe stalnu komunikaciju i sposobnost uspješnog rješavanja konflikata unutar tima. Stvaranje psihološke sigurnosti je prvi i osnovni element za funkcioniranje uspješnih timova, a koji doprinose efektivnosti rada unutar organizacije. U današnjem modrenom načinu života, zaposlenici daju prednost hibridnom modelu rada, a što govore i rezultati mnogobrojnih istraživanja.

137,50 EUR