Seminari

Arhiviranje kadrovske dokumentacije – pravni aspekt i rokovi čuvanja
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebZa kadrovsku administraciju odgovoran je odjel za pravne i kadrovske poslove/odjel ljudskih resursa, koji brine o administraciji podataka i pravnoj usklađenosti, a vodi brigu o prikupljanju dokumentacije vezane za radni odnos, urednom vođenju i arhiviranju dosjea zaposlenika, prijavi i odjavi zaposlenika, organizaciji arhive na razini tvrtke i druge poslove.
Složen i dinamičan posao koji obvezuje na odgovornost o tajnosti podataka iz djelokruga rada, a to je posebno važno jer kadrovski podaci sadrže osobne podatke, odnosno i osjetljive osobne podatke zaposlenika.150,00 €
Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži – pregled obveza i način prijave u Registar proizvođača s proširenom odgovornosti
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebPravilnikom o ambalaži i otpadnoj ambalaži se, između ostalog, propisuju postupci za ispunjenje ciljeva oporabe otpadne ambalaže, uvjeti gospodarenja ambalažom i otpadnom ambalažom, zahtjevi u pogledu sakupljanja, skladištenja i obrade otpadne ambalaže, zahtjevi u proizvodnji, stavljanju na tržište i uporabi ambalaže, način i uvjeti označavanja ambalaže, obveza vođenja evidencije i dostave izvješća, obveze i način ispunjavanja obveza proizvođača proizvoda pakiranih u ambalažu te posjednika otpadne ambalaže.
137,50 €
Zaštita na radu – inspekcijski nadzor i obveze poslodavca
Hotel CentralU području zaštite na radu inspektori rada nadziru primjenu zakona i drugih propisa kojima se uređuju odnosi između poslodavca i radnika u području zaštite na radu. Posebno se nadzire primjena propisa koji se odnose na zaštićene kategorije radnika (maloljetnike, žene, trudnice, rodilje i druge), kao i prema osobama koje nisu u radnom odnosu (volonteri, učenici, studenti, korisnici usluga – osobe koje dolaze u prostorije i prostore poslodavca).
145,00 €
Timski rad – kako izgraditi različite timove
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebRad u timu ponekad zna biti kompleksan i zahtijeva od voditelja tima ili nadređene osobe stalnu komunikaciju i sposobnost uspješnog rješavanja konflikata unutar tima.
Stvaranje psihološke sigurnosti je prvi i osnovni element za funkcioniranje uspješnih timova, a koji doprinose efektivnosti rada unutar organizacije.
U današnjem modrenom načinu života, zaposlenici daju prednost hibridnom modelu rada, a što govore i rezultati mnogobrojnih istraživanja.137,50 EUR
Pravo na godišnji odmor i evidencija radnog vremena
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebNa praktičnom i interaktivnom seminaru pojašnjavamo obveze poslodavaca i radnika kod pravilnog organiziranja radnog vremena i godišnjih odmora s naglaskom na novi zakonski okvir i na način da se obrađuju pitanja koja predstavljaju najčešće dileme u praksi – iskoristite mogućnost aktivnog sudjelovanja, postavite pitanja, razmijenite iskustva s kolegama i riješite nedoumice.
150,00 €
Uredsko poslovanje za administrativne djelatnike
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebU vrijeme sve izazovnije administracije i prilagodbe na zakonsku regulativu i tzv. poslovanje bez papira (digitalno poslovanje), posao administrativnog djelatnika obuhvaća razne zadatke, od upravljanja dokumentacijom, vođenja evidencija i arhiva, komunikacije do poznavanja načina rada.
Odgovoran i zahtjevan posao, bez obzira o kojem se sustavu radi, bilo privatnom ili javnom sektoru, jer svaki ima svoje specifičnosti i zahtjeve na koje treba pravilno odgovoriti.150,00 €
Pravni aspekti organizacije hibridnog modela rada i rada od kuće
Hotel CentralNa stručnom i interaktivnom seminaru pojašnjavamo i tumačimo pravne osnove za ispravnu provedbu organiziranja rada od kuće i rada u uredu za privatni i javni sektor, dajemo smjernice o načinu organiziranja rada od kuće, upute za pripremu ugovora o radu i ispravnu evidenciju radnog vremena, kao i pravilno uređivanje plaće za rad od kuće i druge troškove rada od kuće (porezni dio isplate naknade), pregled obveza iz zaštite na radu, kao i obveze poslodavca vezano za zaštitu privatnosti radnika - iskoristite mogućnost aktivnog sudjelovanja, postavite pitanja, razmijenite iskustva s kolegama i riješite nedoumice.
150,00 EUR
Provedba EU uredbe o općoj sigurnosti proizvoda
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebUredba (EU) 2023/988 o općoj sigurnosti proizvoda je u cijelosti obvezujuća i izravno se primjenjuje u svim državama članicama od 13. prosinca 2024., pa tako i u Republici Hrvatskoj, a u postupku donošenja je Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2023/988 o općoj sigurnosti proizvoda.
137,50 EUR
Videonadzor i ostali oblici nadzora radnika – zakonska regulativa i praksa
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebO videonadzoru, dopuštenosti biometrijske identifikacije radnika, do praćenja i nadzora službenih motornih vozila i/ili mobitela te o ostalim oblicima nadzora od strane poslodavca, donosimo na stručnom i zanimljivom seminaru uz odgovore na vaša pitanja.
150,00 €
Bolovanje – obračun i utvrđivanje naknade plaće
Online seminarKoje je porezno obilježje naknade za bolovanje?
Kako se utvrđuje nova naknada za bolovanje na teret poslodavca i HZZO-a?
Koji je uvjet za punu svotu naknade za bolovanje na teret HZZO-a?
Kako se određuje osnovica za određivanje naknade za bolovanje na teret HZZO-a u slučaju kada radniku u posljednjih šest mjeseci nije isplaćeno više od jedne plaće?
Kada dostaviti Izvješće o privremenoj spriječenosti za rad prema Zakonu o obveznom zdravstvenom osiguranju?
Kako se određuje naknada za bolovanje ako je radnik u prethodnih šest mjeseci mijenjao poslodavca?
Koji je najniži i najviši iznos naknade za bolovanje na teret HZZO-a?
Koliko iznosi naknada za bolovanje zbog ozljede na radu?
Kada osiguranik nema pravo na naknadu za bolovanje?
Kako se obračunava naknada plaće za bolovanje kada je neradni dan?112,50 EUR