Navigacija pogleda

Događaj navigacija pogleda

Danas
  • Sistematizacija radnih mjesta i izrada modela kompetencija

    Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

    Brze promjene na tržištu rada zahtijevaju od organizacija stalnu prilagodbu. Upravo zato, kvalitetna sistematizacija i jasno postavljeni kompetencijski modeli postaju neizostavan alat za uspješno upravljanje ljudskim potencijalima – osiguravajući organizacijama da budu učinkovitije, pravednije i konkurentnije na tržištu.

    137,50 €
  • Gospodarenje otpadom – zakonske odredbe, primjena i praksa

    Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

    Zakonom o gospodarenju otpadom (NN broj 84/21), između ostalog, uređuje se sustav gospodarenja otpadom, uključujući red prvenstva, način gospodarenja otpadom, planski dokumenti, nadležnosti i obveze, lokacije i građevine za gospodarenje otpadom, prekogranični promet otpada, informacijski sustav gospodarenja otpadom te upravni i inspekcijski nadzor nad gospodarenjem otpadom. Zakonom je proširena odgovornost proizvođača otpada (proširene obveze), a dodatne obveze propisuje i Pravilnik o gospodarenju otpadom (NN broj 106/22). Proizvođač i posjednik otpada dužni su osigurati obradu otpada postupkom pripreme za ponovnu uporabu, recikliranjem ili oporabom sukladno temeljnim zahtjevima i redu prvenstva gospodarenja otpadom.

    137,50 €
  • Elektroničko uredsko poslovanje – izazovi i praksa u javnoj upravi

    Hotel Central

    Na seminaru donosimo pregled ključnih pravila koja propisuje Uredba o uredskom poslovanju i Naputak o brojčanim oznakama pismena i sadržaju evidencija uredskog poslovanja te obvezama javnopravnih tijela u postupanju s upravnim i neupravnim aktima – od brojčanih oznaka, dostave i potpisa do drugih važnih elemenata.

    145,00 €
  • Isplata božićnice i prigodnih nagrada u vrijeme blagdana

    Online seminar

    Božićnica je jedan od najčešćih i najvažnijih oblika nagrađivanja zaposlenika na kraju godine i obično se isplaćuje u prosincu na račun zaposlenika ili u gotovini. No, svaka isplata nosi i niz pitanja: kako pravilno obračunati božićnicu, koji su porezni tretmani u 2025. godini, te na što poslodavci i računovođe trebaju posebno obratiti pozornost?

    112,50 EUR
  • Obveze poslodavca u vođenju evidencije o radnicima i radnom vremenu

    Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

    Donesen je novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (NN 55/24) kojim se propisuje sadržaj i način vođenja evidencije o radnicima i evidencije o radnom vremenu, a stupa na snagu 1. listopada 2024. Novi Pravilnik uređuje obvezne podatke o zaposlenim radnicima kod poslodavca, radnom vremenu radnika te o drugim radno angažiranim fizičkim osobama (evidencije o fizičkim osobama koje za poslodavca obavljaju poslove na temelju drugih ugovora ili posebnih propisa).

    150,00 €
  • eRačuni i fiskalizacija – pitanja i dvojbe iz prakse

    Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

    Korištenje računa u elektroničkom obliku - eRačuna, podrazumijeva digitalno poslovanje bez „ispisa“ dokumenata, a eRačuni pohranjuju se u sigurnim digitalnim arhivama, što smanjuje rizik od gubitka ili oštećenja dokumenata. Nova obveza izdavanja eRačuna uz fiskalizaciju eRačuna te uvođenje sustava eIzvještavanja, dovest će do značajnog administrativnog rasterećenja te omogućiti ukidanje niza poreznih prijava.

    137,50 EUR
  • Provedba samoprocjene kibernetičke sigurnosti – praktične smjernice i primjeri

    The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

    Prema Zakonu o kibernetičkoj sigurnosti i pratećoj Uredbi, svi kategorizirani subjekti obvezni su uspostaviti sustav upravljanja kibernetičkom sigurnošću koji odgovara dodijeljenoj razini – Osnovnoj, Srednjoj ili Naprednoj. Samoprocjena nije samo administrativna formalnost – to je alat za realno sagledavanje stanja, otkrivanje slabih točaka i planiranje konkretnih koraka prema usklađenosti.

    137,50 €
  • Psihologija pregovaranja – primjena pregovaračkih vještina u poslovnom okruženju

    The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

    Pregovaranje je jedna od ključnih vještina u poslovnom svijetu koja odlučuje o uspjehu u poslovnim odnosima – bilo da se radi o dogovorima (pregovorima) s klijentima, kupcima, suradnicima, poslovnim partnerima, kolegama ili unutar vlastitog tima. Ova specijalizirana edukacija pružit će vam praktične alate i psihološke uvide koji će vam pomoći da pregovarate sigurnije, učinkovitije i s dugoročnim rezultatima.

    137,50 EUR
  • Komunikacija u zdravstvu – stilovi komunikacije i rješavanje konfliktnih situacija

    Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

    Zašto su komunikacijske vještine ključne u zdravstvenoj praksi? U zdravstvenom sustavu komunikacija je temelj kvalitetne skrbi i profesionalne suradnje. Zdravstveni djelatnici svakodnevno se suočavaju s izazovima u komunikaciji – od nesporazuma i konflikata do potrebe za jasnim, empatičnim i profesionalnim izražavanjem, bilo da se radi o razgovorima s pacijentima i njihovim obiteljima, preko suradnje s kolegama, do rješavanja konflikata u zahtjevnim situacijama, a način komunikacije utječe na izgradnju povjerenja i poticanje suradnje.

    145,00 EUR