
Praćenje radne uspješnosti – motiviranje i nagrađivanje zaposlenika u teoriji i praksi
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebPridružite nam se na zanimljivoj i interaktivnoj edukaciji gdje ćemo uz manji teorijski dio proći u većoj mjeri praktični dio i primjenu novih vještina u praksi, s korisnim primjerima, savjetima i uputama za povećanje produktivnosti i zadovoljstva vaših zaposlenika, a što će doprinijeti smanjenju fluktuacije i sve češćoj potrazi za novim zaposlenicima, odnosno novim članovima vašeg tima, bez trošenja dodatnog vremena i novca koji iziskuje proces zapošljavanja.

Skrivljeno ponašanje radnika – kršenje radnih obveza
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebU praksi se sve češće susrećete s kršenjem obveza iz radnog odnosa, kao što su neizvršavanje radnih obveza, vrijeđanje i verbalni napadi, odavanje poslovanje tajne, krivotvorenje dokumentacije, obavljanje privatnih poslova u radno vrijeme, krađe, alkoholiziranost na radnom mjestu i sl.? Kako postupati na ispravan način kod skrivljenog ponašanja radnika?

Rad umirovljenika – nove zakonske odredbe i praksa
Hotel CentralU Narodnim novinama broj 96/25 objavljen je novi Zakon o mirovinskom osiguranju sa stupanjem na snagu 1. srpnja 2025. godine, dok pojedine odredbe stupaju na snagu 1. siječnja 2026. godine, a dio njih odnosi se na rad umirovljenika i korištenje mirovine.

Zaštita osobnih podataka u praksi – najčešće nepravilnosti i priprema za nadzor
The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, ZagrebZaštita osobnih podataka regulirana je nizom zakona i propisa, koji se odnose na različite aspekte obrade, sigurnosti i prava pojedinaca, a najvažniji među njima su Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) koja postavlja temeljna pravila o obradi osobnih podataka, pravima ispitanika i obvezama voditelja obrade te Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN br. 42/18) koji omogućuje provedbu GDPR-a te uspostavlja nadležnosti Agencije za zaštitu osobnih podataka (AZOP).

Uvođenje eRačuna i novi Zakon o fiskalizaciji
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebKorištenje računa u elektroničkom obliku - eRačuna, podrazumijeva digitalno poslovanje bez „ispisa“ dokumenata, a eRačuni pohranjuju se u sigurnim digitalnim arhivama, što smanjuje rizik od gubitka ili oštećenja dokumenata.
Nova obveza izdavanja eRačuna uz fiskalizaciju eRačuna te uvođenje sustava eIzvještavanja, dovest će do značajnog administrativnog rasterećenja te omogućiti ukidanje niza poreznih prijava.

EU Direktiva o transparentnosti plaća i pravna osnova za određivanje plaće
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebEU Direktiva o transparentnosti plaća (Direktiva (EU) 2023/970 o jačanju načela jednakih plaća muškaraca i žena za jednak rad ili rad jednake vrijednosti putem transparentnosti plaća i mehanizama izvršenja) donosi niz mjera koje imaju za cilj smanjiti razliku u plaćama između muškaraca i žena te osigurati pravedniji i transparentniji sustav nagrađivanja, a rok za prijenos nove Direktive u nacionalno zakonodavstvo ističe 7. lipnja 2026. godine.

Prava, obveze i odgovornosti direktora u vođenju poslovanja
Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, OpatijaKako bismo vam olakšali i pomogli u svakodnevnim poslovnim izazovima s opsežnim zakonskim pravilima s kojima se susrećete, pogotovo što za bilo kakvu pogrešku možete odgovarati prekršajno i kazneno, pripremili smo stručnu, dvodnevnu edukaciju samo za direktore-članove uprave.
U dva dana sa stručnim suradnicima iz prakse provjerite koje obveze ima i za što je odgovoran direktor (član uprave društva), i to posebice u financijskom poslovanju (kao što je na primjer institut proboja pravne osobnosti prema Općem poreznom zakonu temeljem čega uprava društva, odnosno izvršni direktori društva odgovaraju kao porezni jamci za obveze društva na osnovi neplaćenih javnih davanja, naravno, ukoliko su ispunjeni uvjeti za proboj pravne osobnosti propisani zakonom).
Također, skrenut ćemo pozornost na pažnju koju direktor mora posvetiti kod osiguranja naplate tražbine, kao i na obveze uprave propisane Zakonom o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi, u osiguranju likvidnosti i solventnosti društva, kod izdavanja instrumenata plaćanja te institutu naplate tražbine putem ovrhe na nekretnini.
Ukazujemo i na obvezu uprave društva za pokretanje stečajnog postupka (u slučaju kada su ispunjeni uvjeti za pokretanje stečajnog postupka propisani Stečajnim zakonom), kao i na pitanja i dileme iz područja financija: od plaće i neoporezivih primitaka, računa, financijskih izvještaja, troškova do poreza i poreznih osnovica.

Dvodnevna edukacija za poslovne tajnice (tajnike) i voditelje ureda (Office Manager)
Hotel Admiral Ul. Maršala Tita 139, OpatijaOd tajnice / tajnika očekuju se dobre komunikacijske i organizacijske sposobnosti, poznavanje knjigovodstvenih poslova i osnove radno-prave regulative, upravljanje administrativnom dokumentacijom, arhiviranje dokumentacije, organiziranje i vođenje arhive, obrada i spremanje računa, koordinacija i organiziranje poslovnih događaja ili sastanaka te niz drugih aktivnosti, znanja i vještina.
Odgovoran i stresan posao koji zahtijeva kontinuirano usavršavanje i praćenje regulative - kako bi vam olakšali i pomogli u svakodnevnom radu, organiziramo dvodnevnu edukacija za poslovne tajnice (tajnike) i voditelje ureda (Office Manager).

Voditelj provedbe sigurnosnih mjera i revizije kod usklađivanja s obvezama kibernetičke sigurnosti
Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, OpatijaDvodnevna edukacija za ključne osobe koje provode sigurnosne mjere, procjenjuju rizike i usklađuju poslovanje sa Zakonom o kibernetičkoj sigurnosti i Direktivom NIS2
Organizacije koje podliježu odredbama Zakona o kibernetičkoj sigurnosti dužne su imenovati odgovorne osobe za provedbu mjera sigurnosti, a koje moraju steći odgovarajuća znanja i kompetencije za razumijevanje rizika, upravljanje sigurnosnim procesima te pripremu i provedbu dokumentacije, kontrola i izvještavanja.