
Sistematizacija radnih mjesta i izrada modela kompetencija
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebBrze promjene na tržištu rada zahtijevaju od organizacija stalnu prilagodbu. Upravo zato, kvalitetna sistematizacija i jasno postavljeni kompetencijski modeli postaju neizostavan alat za uspješno upravljanje ljudskim potencijalima – osiguravajući organizacijama da budu učinkovitije, pravednije i konkurentnije na tržištu.
137,50 €
Gospodarenje otpadom – zakonske odredbe, primjena i praksa
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebZakonom o gospodarenju otpadom (NN broj 84/21), između ostalog, uređuje se sustav gospodarenja otpadom, uključujući red prvenstva, način gospodarenja otpadom, planski dokumenti, nadležnosti i obveze, lokacije i građevine za gospodarenje otpadom, prekogranični promet otpada, informacijski sustav gospodarenja otpadom te upravni i inspekcijski nadzor nad gospodarenjem otpadom. Zakonom je proširena odgovornost proizvođača otpada (proširene obveze), a dodatne obveze propisuje i Pravilnik o gospodarenju otpadom (NN broj 106/22). Proizvođač i posjednik otpada dužni su osigurati obradu otpada postupkom pripreme za ponovnu uporabu, recikliranjem ili oporabom sukladno temeljnim zahtjevima i redu prvenstva gospodarenja otpadom.
137,50 €
Elektroničko uredsko poslovanje – izazovi i praksa u javnoj upravi
Hotel CentralNa seminaru donosimo pregled ključnih pravila koja propisuje Uredba o uredskom poslovanju i Naputak o brojčanim oznakama pismena i sadržaju evidencija uredskog poslovanja te obvezama javnopravnih tijela u postupanju s upravnim i neupravnim aktima – od brojčanih oznaka, dostave i potpisa do drugih važnih elemenata.
145,00 €
Isplata božićnice i prigodnih nagrada u vrijeme blagdana
Online seminarBožićnica je jedan od najčešćih i najvažnijih oblika nagrađivanja zaposlenika na kraju godine i obično se isplaćuje u prosincu na račun zaposlenika ili u gotovini. No, svaka isplata nosi i niz pitanja: kako pravilno obračunati božićnicu, koji su porezni tretmani u 2025. godini, te na što poslodavci i računovođe trebaju posebno obratiti pozornost?
112,50 EUR
Obveze poslodavca u vođenju evidencije o radnicima i radnom vremenu
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebDonesen je novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (NN 55/24) kojim se propisuje sadržaj i način vođenja evidencije o radnicima i evidencije o radnom vremenu, a stupa na snagu 1. listopada 2024. Novi Pravilnik uređuje obvezne podatke o zaposlenim radnicima kod poslodavca, radnom vremenu radnika te o drugim radno angažiranim fizičkim osobama (evidencije o fizičkim osobama koje za poslodavca obavljaju poslove na temelju drugih ugovora ili posebnih propisa).
150,00 €
eRačuni i fiskalizacija – pitanja i dvojbe iz prakse
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebKorištenje računa u elektroničkom obliku - eRačuna, podrazumijeva digitalno poslovanje bez „ispisa“ dokumenata, a eRačuni pohranjuju se u sigurnim digitalnim arhivama, što smanjuje rizik od gubitka ili oštećenja dokumenata. Nova obveza izdavanja eRačuna uz fiskalizaciju eRačuna te uvođenje sustava eIzvještavanja, dovest će do značajnog administrativnog rasterećenja te omogućiti ukidanje niza poreznih prijava.
137,50 EUR
Provedba samoprocjene kibernetičke sigurnosti – praktične smjernice i primjeri
The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, ZagrebPrema Zakonu o kibernetičkoj sigurnosti i pratećoj Uredbi, svi kategorizirani subjekti obvezni su uspostaviti sustav upravljanja kibernetičkom sigurnošću koji odgovara dodijeljenoj razini – Osnovnoj, Srednjoj ili Naprednoj. Samoprocjena nije samo administrativna formalnost – to je alat za realno sagledavanje stanja, otkrivanje slabih točaka i planiranje konkretnih koraka prema usklađenosti.
137,50 €
Psihologija pregovaranja – primjena pregovaračkih vještina u poslovnom okruženju
The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, ZagrebPregovaranje je jedna od ključnih vještina u poslovnom svijetu koja odlučuje o uspjehu u poslovnim odnosima – bilo da se radi o dogovorima (pregovorima) s klijentima, kupcima, suradnicima, poslovnim partnerima, kolegama ili unutar vlastitog tima. Ova specijalizirana edukacija pružit će vam praktične alate i psihološke uvide koji će vam pomoći da pregovarate sigurnije, učinkovitije i s dugoročnim rezultatima.
137,50 EUR
Strani radnici u Hrvatskoj: pravni aspekti zapošljavanja i obveze iz zaštite na radu
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebUpoznajte se na vrijeme s najvažnijim promjenama Zakona o strancima koje se tiču poslodavaca i novim odredbama koje reguliraju boravak i rad stranaca u RH, kao i o zapošljavanju stranih državljana (koja su prava i obveze poslodavaca i radnika).
150,00 €
Komunikacija u zdravstvu – stilovi komunikacije i rješavanje konfliktnih situacija
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebZašto su komunikacijske vještine ključne u zdravstvenoj praksi? U zdravstvenom sustavu komunikacija je temelj kvalitetne skrbi i profesionalne suradnje. Zdravstveni djelatnici svakodnevno se suočavaju s izazovima u komunikaciji – od nesporazuma i konflikata do potrebe za jasnim, empatičnim i profesionalnim izražavanjem, bilo da se radi o razgovorima s pacijentima i njihovim obiteljima, preko suradnje s kolegama, do rješavanja konflikata u zahtjevnim situacijama, a način komunikacije utječe na izgradnju povjerenja i poticanje suradnje.
145,00 EUR
2025-11-06T00:00:00+00:00
10 događaji found.