Navigacija pogleda

Događaj navigacija pogleda

Danas

Usklađivanje Pravilnika o radu sa zakonskim izmjenama

The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

Posljednjim izmjenama i dopunama Zakona o radu (NN 151/22) poslodavac je ovaj akt dužan uskladiti s važećim zakonskim odredbama najkasnije do 30.06. ove godine. Tako su poslodavci u obvezi izmijeniti postojeći Pravilnik o radu (a prema odredbi čl. 65. st. 1. koji navodi - poslodavci su dužni uskladiti pravilnike o radu s odredbama ovoga Zakona, u roku od šest mjeseci od dana stupanja na snagu ovoga Zakona (NN 151/22).

125,00 €

Arhiviranje kadrovske dokumentacije – pravni aspekt i rokovi čuvanja

The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

Za kadrovsku administraciju odgovoran je odjel za pravne i kadrovske poslove/odjel ljudskih resursa, koji brine o administraciji podataka i pravnoj usklađenosti, a vodi brigu o prikupljanju dokumentacije vezane za radni odnos, urednom vođenju i arhiviranju dosjea zaposlenika, prijavi i odjavi zaposlenika, organizaciji arhive na razini tvrtke i druge poslove. Složen i dinamičan posao koji obvezuje na odgovornost o tajnosti podataka iz djelokruga rada, a to je posebno važno jer kadrovski podaci sadrže osobne podatke, odnosno i osjetljive osobne podatke zaposlenika.

125,00 €

Pravila upravljanja protokolom – savjeti i praksa

Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

Kada govorimo o protokolu javne ustanove ili tvrtke, potrebno je držati se unaprijed usvojenih procedura ili pravila (kodeksa ponašanja), bilo da se radi o organizaciji poslovnih i društvenih okupljanja (prigodnih svečanosti ili službenih posjeta), darivanja poslovnih partnera ili upućivanja čestitki (bitno je gdje će tko od uzvanika/gostiju sjediti, kako nekoga osloviti ili predstaviti, kako organizirati službene posjete s dnevnim redom i programom, kako ispratiti goste i što je primjereno za poslovne poklone, …).

Skrivljeno ponašanje radnika – kršenje radnih obveza

The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

U praksi se sve češće susrećete s kršenjem obveza iz radnog odnosa, kao što su neizvršavanje radnih obveza, vrijeđanje i verbalni napadi, odavanje poslovanje tajne, krivotvorenje dokumentacije, obavljanje privatnih poslova u radno vrijeme, krađe, alkoholiziranost na radnom mjestu i sl.? Kako postupati na ispravan način kod skrivljenog ponašanja radnika?

125,00 €

Primjena upravnog postupka za komunalne i vodne redare (s praktičnim primjerima)

Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

Na postupanje vodnih i komunalnih redara primjenjuje se Zakon o općem upravnom postupku, a vezano uz dostavu, sadržaj i izvršenje rješenja, žalbeni postupak te zastupanje stranke. Stranci se mora omogućiti izjašnjavanje o svim činjenicama, okolnostima i pravnim pitanjima važnim za rješavanje upravne stvari, a rješenje koje se donosi prema Zakonu o općem upravnom postupku mora imati potpis i pečat s grbom RH.

112,50 €

Mjere zaštite na radu kod izvođenja građevinskih radova

Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

Pravilnikom o zaštiti na radu na privremenim gradilištima (NN br. 48/18) utvrđuju se mjere, pravila, postupci i aktivnosti zaštite na radu radnika, osoba na radu i samozaposlenih osoba na privremenim gradilištima.

112,50 €

Zaštita i obrada podataka radnika – primjeri u poslovanju

Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

Odjel za pravne i kadrovske poslove/odjel ljudskih resursa, između ostalog, brine o administraciji podataka i pravnoj usklađenosti. Osim općih poslova i poznavanja propisa iz područja rada i zdravstvene zaštite, mora voditi računa i o usklađivanju dokumentacije s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR), a posebice kod prikupljanja i obade podataka svih zaposlenika, kako sadašnjih, tako i budućih kod provedbe natječaja, ali i prijašnjih zaposlenika koji više ne rade.

125,00 €

Digitalni marketing – trendovi i praksa

Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, Opatija

Dvodnevna edukacija u Opatiji: postani digital marketing expertU vrijeme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji. Traži se poznavanje digitalnih medija (marketing na društvenim mrežama), optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa i Google oglasa, kreiranje i objava online sadržaja i oglasa, izrada newsletter kampanja, planiranje i provođenje marketinških kampanja i aktivnosti putem online kanala…

Prava, obveze i odgovornosti direktora u vođenju poslovanja

Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, Opatija

Kako bismo vam olakšali i pomogli u svakodnevnim poslovnim izazovima s opsežnim zakonskim pravilima s kojima se susrećete, pogotovo što za bilo kakvu pogrešku možete odgovarati prekršajno i kazneno, pripremili smo stručnu, dvodnevnu edukaciju samo za direktore-članove uprave. U dva dana sa stručnim suradnicima iz prakse provjerite koje obveze ima i za što je odgovoran direktor (član uprave društva), i to posebice u financijskom poslovanju (kao što je na primjer institut proboja pravne osobnosti prema Općem poreznom zakonu temeljem čega uprava društva, odnosno izvršni direktori društva odgovaraju kao porezni jamci za obveze društva na osnovi neplaćenih javnih davanja, naravno, ukoliko su ispunjeni uvjeti za proboj pravne osobnosti propisani zakonom). Također, skrenut ćemo pozornost na pažnju koju direktor mora posvetiti kod osiguranja naplate tražbine, kao i na obveze uprave propisane Zakonom o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi, u osiguranju likvidnosti i solventnosti društva, kod izdavanja instrumenata plaćanja te institutu naplate tražbine putem ovrhe na nekretnini. Ukazujemo i na obvezu uprave društva za pokretanje stečajnog postupka (u slučaju kada su ispunjeni uvjeti za pokretanje stečajnog postupka propisani Stečajnim zakonom), kao i na pitanja i dileme iz područja financija: od plaće i neoporezivih primitaka, računa, financijskih izvještaja, troškova do poreza i poreznih osnovica.

Specijalist za ljudske resurse (HR manager)

Hotel Palace Bellevue Opatija Ul. Maršala Tita 144-148, Opatija

Za sve koji su u tvrtkama (organizacijama) odgovorni ili zaduženi za odabir zaposlenika, praćenje radne uspješnosti, motiviranje i nagrađivanje zaposlenika ili uz postojeće radno mjesto obavljaju ove i druge zadaće, a htjeli bi proširiti svoje znanje i naučiti o upravljanju ljudskim resursima – pozivamo vas na dvodnevnu edukaciju sa stručnjakom iz prakse.